Ma nem hoztam húst, mert az elkészített köretemhez apa sütött halat. És mivel a halhoz én nem értek, inkább nem is okoskodnék. :D 

Ha már unjátok az egyszerű krumpli, rizs, tészta kombó váltogatását, van egy jó kis köretem, ami egyébként, önmagában is jól megállja a helyét, ha épp vegetáriánus vagy, vagy diétázol, vagy csak unod a húst is. :D Az alapötletet keresztanyum brokkolis, karfiolos besamel-mártásos ünnepi körete adta. :D 

Szóval amire szükséged lesz egy csomag fagyasztott zöldség. Persze csak ha nincs időd piacra menni. :D Megfőztem a zöldségeket. Aztán kivajaztam egy jénait. A lecsöpögtetett zöldségeket beletettem. Egy doboz kefírt elkevertem egy tojással és egy pici tejjel, fűszerekkel (bors, szerecsendió, oregánó). Ráöntöttem a zöldségekre. Nem érdemes túl hígra keverni a kefírt, mert akkor lefolyik az aljára. 

A tetejére reszelhetünk sajtot, vagy tehetünk 2-3 kanál tejfölt. Én is-is csináltam, mert úgy az igazi. Aztán bevágtam a sütőbe, és addig ki sem vettem, amíg meg nem éreztem az illatát. Imádom. Szerintem gyakran fogok ilyet csinálni. :D 

 

Számszerűen:

1 kg vegyes fagyasztott zöldség (karfiol, brokkoli, sárgarépa)

1 kefír

1 tojás

egy kis margarin a kenéshez

2 ek tejföl

5 dkg sajt

Jóétvágyat hozzá. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztromerenylet.blog.hu/api/trackback/id/tr195861416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása