Nem igazán tudtam mit ennék ma, de Apa kedvében akartam járni, és hát nála a hús minden mennyiségben. 
A fagyóból kikaptam egy csinosabb csomagot, és mert sem marhafelsál, sem tarja nem volt, sertéscombot olvasztottam ki.

 

Körülbelül centi vastag szeletekre vágtam, kiklopfoltam, borsoztam sóztam, és vékonyan bekentem mustárral. Félreraktam, amíg hagymát pucoltam, karikáztam, lisztbe forgattam. Olajban aranybarnára sütöttem, és ugyanebben az olajban kisütöttem a húst, aztán a hagymát ráhalmoztam. Ma főtt burgonya volt a köret. :)


(A kép csak illusztráció)

 

Számszerint:

30dkg sertés comb

4 nagy vagy rengeteg apró hagyma

egy kanál mustár

bors

olaj

 

Köretnek bármi és bármennyi, ami jól esik.

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztromerenylet.blog.hu/api/trackback/id/tr575453364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása