Mindenkinek van az életében valaki, akit szeretne lenyűgözni. Nekem ez többnyire a húgom, mert őt elég nehéz. :D 

Ma elutazik. Igaz csak nyaralni, de nekem meg épp szabadnapom van, gondoltam ma én készítem a reggelit. De hogy mégis különlegessé tegyem, egy régi trükkhöz nyúltam.

Elővettem az ezer éves muffin-sütő formám. Kibéleltem előbb alufóliával, hogy véletlenül se ragadjon bele semmi. Aztán sonkával. Ebbe ütöttem bele egy-egy tojást. Előmelegített sütőbe tettem, és megvártam, hogy elkészüljön. :)

IMG_0011.JPGA méhecskés bögrébe kapott egy nagy adag tejeskávét. 

A jó az egész reggeliben, hogy külön odafigyelés nélkül is elkészül. Pillanatok alatt. Mivel nem adunk hozzá külön zsiradékot, még a diétázók is bátran ehetnek ilyet egyszer-egyszer.

Aki pedig nem szeretne fogyózni, nyugodtan kibélelheti jó alaposan bacon-nel. Pompás ízt ad neki a ropogósra sülő szalonna.

Aki még nem kóstolta, annak elmondanám, hogy a tojás állaga valahol félúton van a tükör- és a főtt tojás között.

Persze ezt is lehet variálni. Ha a tojást nem egészben, hanem fűszeresen felverve öntjük bele, valami rántotta szerűséget, míg egy kis liszttel elkeverve egy tojásmuffint kapunk eredményül. A lényeg mindig, hogy akár sonkát, akár szalonnát használunk, alaposan béleljük ki, mert a  tojás ha odasül akár a formához, akár az alufóliához, kicsit nehéz meghámozni és nem lesz szép ha darabok szakadnak ki belőle. :)

Én most pirítóst, és friss paradicsomot, paprikát tettem mellé. :)

Jóétvágyat! Szép reggelt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztromerenylet.blog.hu/api/trackback/id/tr405460122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása