Sárközi Enci 2013.08.09. 09:52

Húsospárna

Ahol két kollégistát engednek vissza vasárnap, azok tudják, hogy a vacsora már általában újból fejtörés.

húsos.jpg

Találtam pár szelet húst a hűtőben, összevágtam picire, bár szerintem legközelebb inkább ledarálom. Borssal, bazsalikommal, szerecsendióval és pici köménnyel átsütögettem, édeskáposztát kockázva, hagymát karikára szelve hozzáadtam, összepároltam, az egészet tejföllel "összerottyantottam".

Kelt tésztát dagasztottunk, ez igazából anya reszortja volt. :D Egy kis köménnyel, és borssal. :) Mikor megkelt, hat darabra vágtam, kinyújtottam, és egyenként ráhalmoztam a husit. Félbehajtottam és körömmel összenyomkodtam a széleit, hogy szép legyen. Három kis vágást ejtettem a tetején, tojással szép vastagon megkentem, és beszórtam egy kis maradék szezámmaggal. A mi gázsütőnkben 3as fokozaton 20 percig sütöttem.

Tehát a hozzávalók számszerűen:

A tésztához:

30dkg liszt
2,5dkg élesztő
1dl tej
1 kanál zsír
kömény
bors

A húshoz

30dkg hús
bazsalikom
1 fej hagyma
bors
édeskáposzta (körülbelül akkora, mint a hagyma)
3ek tejföl

A tetejére:

1 felvert tojás
szezámmag

 

Sültkrumplival tálaltam. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztromerenylet.blog.hu/api/trackback/id/tr955453359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása