Mivel tombol ezerrel a nyár, de hétvége nem telhet el sütemény nélkül, leírok nektek egy receptet, ami sütéssel együtt elkészül fél óra alatt. :)

Most szilvával csináltam, de igazából bárhogy lehet ízesíteni az alaptésztát. Lehet hogy más variációkkal is jövök még, szóval most a mai alkotásom:

A szilvákat félbe vágtam, kimagoztam, alufóliával bélelt tepsibe tettem egymás mellé szépen sorban. A tésztához a lisztet, cukrot, sütőport, kakaóport, fahéjat, rumot, tojást, tejfölt galuskasűrűségűre kevertem.
Ráöntöttem a félbevágott szilvákra, és előmelegített sütőben a 8 fokozatú gázsütőnk 2es fokozatán készre sütöttem. :) Nálam mindig nyerő. Fél óra alatt kész, és remek íze van.

Szám szerint:

40 dkg liszt
20 dkg cukor
2 ek kakaópor
1 ek fahéj
1 nagydobozos tejföl
4 tojás
néhány csepp rum
meg persze a szilvák. :D

Jó étvágyat hozzá! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztromerenylet.blog.hu/api/trackback/id/tr555455229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása