Szép napsütötte csütörtök van. :D Véletlenül bementem dolgozni, pedig ma nem is kellett volna. Tehát megalapozott hangulatban értem haza, hogy na már most főzök valamit. :D

Útközben a tesómtól kapott Gordon Ramsay könyvet olvastam. És csodák csodája, egy percre sem bosszantottam fel magam. :)

IMG_0017.JPGHúgom hozott néhány csomag széles metéltet, nagyikámnak hála pedig mindig akad dió a háznál. (Amit darálás közben kb. a szélrózsa minden irányába borítottam... lendületből) 

Hugi kettészedte a tojásokat, a fehérjét félretettük, az csak a végén kell.

A sárgáját kikevertük cukorral, mintha piskótához készülnénk. Na már most. A cukros sárgát óvatosan összekevertük egy kisebb üveg lekvárral, azt a darált dióval, azt a tésztával, amit előzőleg kifőztünk. Kivajazott, zsemlemorzsázott tepsibe tettük, és a keményre vert tojáshabot a tetején szépen eloszlattuk. :)

A 8 fokozatú gázsütőmben előmelegítve 2-esen sütöttem nagyjából 20 percig. :)

Olcsó, és aki szereti a diót, annak finom is. :) Legközelebb szerintem mákkal fogom. :)

Szám szerint:

500g széles metélt

20dkg darált dió

1 üveg lekvár

4 tojás

3 ek cukor

Jó étvágyat hozzá! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztromerenylet.blog.hu/api/trackback/id/tr665470812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása