Ohh hello megint! :)

A konyhába evett a fene ma délután, és almám is volt, meg kedvem is. Szóval megpucoltam néhány szépet. Anya meg lereszelte. Általában kelt tésztával sütjük, kalácsnak, de apa a múltkor evett mamánál ezért elkértem a receptet. Majdnem echte nagyiféle sütemény. :D Egy-két apróságot változtattam rajta csak.

5 bögre lisztet összekevertem egy kávéskanálnyi sütőporral, 250ml kókuszzsírral (ez kb 1 margarinkocka, és ez a változtatás) 4 tojással és két evőkanál tejföllel. Kellemes állagú tésztát kaptam. 

A reszelt almára visszatérve, margarinon megdinsztolva, fahéjjal, cukorral bekeverve a kétharmad kinyújtott tésztán eloszlattam. Az egyharmadból kb 1 centis "rácsokat" csináltam, és 3-4 centis távolságokra tettem egymástól. fél órát sütöttem a gázsütőnk 2-3as fokozatán. :) És tá táá tááá. :D Kész is. Holnapig puhul, mert a zsíros tésztáknak jól esik a pihenés. Csinálok majd képet is, ha nem lesz ennyire este. :)

Jó étvágyat hozzá. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztromerenylet.blog.hu/api/trackback/id/tr635639792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása