Bár ma későn értem haza, kedvem támadt sütni. :) Muffint úgyis rég csináltam már. Szóval a mai alkotásom néhány csupacsokoládés finomság.

P25-09-13_20.23.jpg

Ét és fehér csokival, mazsolával, kakaóval, pici rummal. Csak ízlésesen.

30 dkg liszt
10 dkg cukor
1 cs vaníliás cukor
1/2 cs sütőpor
1 ek kakaópor
1 tábla étcsoki
1 tábla fehércsoki
1 kis csomag mazsola
3 tojás
2 dl tej
5 dkg margarin
pár csepp rum

A lisztet először elkevertem a többi "szárazzal", úgy mint sütőpor, cukor, kakaó, vaníliás cukor. Csak hogy a sütőport ne érje közvetlen nedvesség. Szóval ha ezeket összekevertem hozzáadom a többit. A mazsolát rumos tejbe áztattam. Egy lágyabb-fajta "galuskasűrűségű" tésztát kapunk. Ezt kipoharazgattam. Ez a mennyiség nekem 21 darabhoz lett elég. Kis csinosak. És még Juci-babának is ízlett. :)

Jó étvágyat hozzá! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztromerenylet.blog.hu/api/trackback/id/tr685533802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása